Träning snart:)

heejjsan:D, ska lägga in bilder från grekland så snabbt som jag kan för har inte laggt in de i datan än:/ hah men idag har vi haft svenska på förmiddan, och då fick jag veta att diagnosen hade gått bra, skönt:D sen på eftermiddagen så hade vi idrott och vi skulle FISKA, hah:'D men vi satt på bryggan men vi fick aldrig nån napp, och sen så när vi slutade gick jag hem och nu sitter jag och kollar på "Americas next top model", det e så bra:D
Snart ska jag på min fotbollsträning, så det ska bli kul att röra på sig, hah nä men det ska bli kul:) , Juste, på måndag har vi skolfotto så det ska bli kul, nu får se sen hur jag ser ut:D hah

Puss / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0