tjabaaa

Heejsan alla:), kollar nu på Idol09, jatyp det. Jag bloggade aldrig igår men då var det friidrottsdag hela dagen. Vi började med spjut där jag fick typ 8m, inte så jätte nöjd men aja. Sen var det 800m, jobbigaste men jag fick 04:05 min så det var jag ganska nöjd med. Efter det var vi åskådare då vi typ inte gjorde något för sen var det längdhopp, fick övertramp hela tiden så det var inte så kul men till sist så fick jag 2,3m inte så bra då men ändå. lunch. Efter lunch var det höjdhopp, hah jag klarade 1m!har aldrig gjort så jag var nöjd, för jag klarade inte 1,5m. Efter det var det åskådare sen kula då jag fick 4,3m  , bra linn! och sist så var det 100m där man skulle springa sitt snabbaste man kunde och jag fikc först 18,3 s för att det blev fel med starten men sen blev det 18s så det var lite bättre men kunde gjort bättre tycker jag. På kvällen kollade jag på Greys anotomy då det var de sista från förra säsongen för det börjar ju nästa vecka!

Annars idag så kom jag nyss hem från fotbollsträningen, och i skolan hade vi Sv&No, No var helt kaos!

PUSS&KRAMAR LINN!:D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0