slutade efter lunch! :)

hejsansvejsan! :) ,  idag började vi 8:30, som vanligt hah, och först skulle vi ha franska men hon va typ sjuk elr nått så det blev inställt, hah så i stället blev jag glad att vi skulle ha ea, elr IUP arbete som det nu heter, men nejnej i stället så har vi svenska ea eller vad man säger. Då så läste jag min svenska bok som handlar om andra världskriget och den heter "En ö i havet". Jag tycker att den är väldigt bra, och den ska typ vara utläst till nästa tisdag:) juste, när vi hade svenska igår så skulle alla ha lånat en bok, men det var några som inte hade gjort det och de var tvungna att lyssna på "God natt mister tom" på bokcd som är 10 timmar lång, HAHAH stackars dom asså och de ska vara klara nästa torsdag:)

a annars idag så efter lunch slutade vi skolan för vi håller på med ett projekt, så vi skulle samla in pengar idag till en sak, så vi fick ledigt hela eftermiddagen:) jag "jobbade" med att städa hemma, väldigt tråkigt men hade inget annat att göra så jag fick 100 kr av mamma för det:) hah. Sen efter att jag hade städat så kollade jag på "Tyra show", sen "Americas next top model", och nu så ska vi äta middag och kolla litee på tv, a men vi hörs sen:)

pussokram

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahaha stackars dig att du fick städa hemma, jag fick städa i en butik XD aja byebye/Rebecka

2009-09-02 @ 21:21:11
URL: http://rokki.blogg.se/
Postat av: dilek

hejhej<3

va fin blogg du har :)

kolla gärna in min också och kommentera lite :)

2009-09-03 @ 17:52:18
URL: http://lykeit.blogg.se/
Postat av: linn

okeej, tack så mycket:)

2009-09-04 @ 15:10:39
URL: http://frreez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0