Skolan

Idag har jag typ bara vart i skolan och haft franska och engelska. Franskan gick bra bra, vi hade "prov" eller vad man säger och det gick jätte bra för det kändes bra och jag hade pluggat mycket, så jag är väldigt nöjd. Sen på engelskan var det typ helt katastrof, alla pratade hela tiden och det var jätte jobbigt men jag blev klar med lläxan på passet så jag behöver inte göra nått till nästa vecka, skönt. Jaa, det var ju typ det men nu ska jag äta lite för när mamma slutar jobba ska vi åka och hadla lite, vi ska också köpa en ny baddräkt till mig en svart röd för jag simmar. Sen är det Sverige match som vi ska åka och kolla på hos moster tror jag, hoppas det:)

Det var typ allt. Var bara tvungen att lägga in den här videon, den är så bra och den van pris i helgen på VMA för bästa musikvideo tror jag för jag missade det, PUSSAR LINN:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0