HÅKAN PÅ GRÖNAN

godmorgan aalla:) ja, igår var jag på grönan och såg på Håkan Hellström, gud vad mycket folk det var dära och alla bara stog i en klump i mitten och dansade och hade kul:D
Jag var iaf dära med min kusin Gina och de var kul:) Jag väntade hela tiden på att "Kom igen Lena" som är min favvo låt skulle komma, men det var så jävla varmt i mitten elr vi stog lite längre fram i  mitten så man fick inte så mycket luft, så vi gick ut där ifrån men stog typ vid spökhuset  istället och då kom min favvo låt, hah:D:D  Man  såg också folk som hade typ stått längst fram och gick där ifrån helt blöta och inte kunde andas typ, hah:)


Jaao, nu ska jag typ fixa mig lite, för snart ska jag åka till landet och sova där tills imorn. ja justee  imorgon så ska jaag ha fotbollsmatch och sen simträning:) det blir kul, men mycket att göra, hah:)

Här kommer några bilder från igår, i nästa inlägg så kommer Grekland Bilderna!:):):):)


missa scenen lite:) hah


jag:)


scenen


håkan hellström

 Det var alla just nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0