Göteborg i vinter, tjohaoo!

Idag har det vart skola som vanligt där vi har haft IUP då jag jobbade med matte, gick bra och på em så var det estet(bild) där jag påbörjade min väska, ni får se  den sen för den kommer blir jätte fiin!:) Sen så åkte jag & Vicki till centrum där jag lämnade tillbaka "En ö i havet" som jag läste och så lämnade jag tillbaka två böcker julia hade och emilias bok. Sen stannade jag och Vicki och pluggade i typ två eller tre timmar där så jag är klar med matteläxan eller har två små uppgifter kvar typ. Jahaa, det var typ det eller juste, mamma sa till mig
häromdagen att hon och moster hade tänkt på om vi fyra skulle åka till Göteborg en helg innan jul och ha roligt, handla lite julklappar kanske och lite sånt:), härligt! Nu för typ en timme sen sa mamma till mig att hon och moster har bokat hotel mitt i Avenyn, och jag blev helt chockad, asså guud vad kul vi kommer att ha det! Längtar jätte mycket redan!:D      




Det bästa just nu: I got a feeling, The Black Eyed Peas.



/ Kram Linn!:D


Kommentarer
Postat av: rebecka

As grymm design jätte fin!

2009-09-27 @ 20:54:21
URL: http://rokki.blogg.se/
Postat av: linn

tack!:)din är också jätte fiin:)

2009-09-27 @ 21:17:12
URL: http://frreez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0