Filmen G !:)

Tjabaaaa:) Har nyss kollat på en 80'talsfilm som heter G(Gemenskap). Asså den var helt sjuk konstig för det var ju på 80'talet och alla ser jätte roliga ut och så, men den var cool.hah. Annars så har jag spelat match idag, vi vann med 2-0, och det var sista matchen för säsongen också!:)jag tror vi mötte vallentuna. Nu ska jag kolla på One Three Hill som jag sååklaart spelat in o sen ska jag typ sova för det e ju skola imorn:) Juste, jag har letat jätte mycket efter ett par fian skinstövlar och har äntligen hittat ett par, men vet inte vilken färg jag ska ha, mörkbrun eller svart?
Igår så var jag iaf med mamma, moster o gina då vi var i stinsen  och kollade runt lite, jag köpte ett par jätte söta hårspännen som var rosa jag köpte, sen så köpte jag en jätte fin klänning från hm också:) det var allt från igår,  Kraaam Linn:D!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0