Fest m simningen:D

Heej alla:) Nu kom jag nyss hem från festen med simningen. Jag var dära med olivia och hennes pappa men jag träffade massa från skolan där, så det var kul. Det började med att vi satt och väntade tills vi skulle äta , vi åt ris med kycklingsspett, gott♥ Sen så var det några uppträdanden och så, för sen så skulle varsit bord göra en tårta av massa saker det fanns, så vårt bord slängde ihop massa saker som grädde, vaniljkräm, gelehjärtan, bananer, mandariner, strössel och tårtbotten, blev hur smarrigt som helst!♥:D Typ efter ett tag gick jag och Olivia upp från matsalen vi var i och gick till aulan där det var massa folk. Sen kom mi ntränare och alla och så började alla sjunga och så, för sen kom ett tydligen känt band och spelade som jag aldrig har hört talats om men det var ju skiiit bra!:D♥ men det var typ allt jag hade att säga men imorn blir det att vara med emelie och marcus och på söndag blir det simning som gäller:D Kramar Linn:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0