trött idag..

Igår hann jag inte blogga för jag åkte hem till moster efter skolab för att plugga matte och det gick jätte bra, är nästan klar:) Jag var också på tekniska mussét och det var väl okej, mest kul lärde mig inte så mycket. Idag så var det IUP hela förmiddagen så jag har hunnit huuur mycket som helst, det är bra:) På eftermiddagen så hade jag jumpa, då det var volleyboll och det var roligt bara att man blev skiiit röd på händerna. Efter det tog jag bussen till solna för jag skulle till optiker för jag har som sagt linser. hah kom på en rolig grej julia sa, han bara "Linn ser = linser", tråkigt eller?hahahh men det gick bra och mamma fyller år på lördag och då ska det bli fest det så jag gick runt och letade efter någon rolig present men jag berättar sen vad jag köpt:) men måste plugga skiita mycket nu tills imorgon, PussoKram Linn:D'

Såg att Jimmy Choo kommer till hm den 14 november, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0