Pluggar..

Heejj och sorry att jag inte har skrivit på några dagar, har haft mycket att göra. I skolan har vi i måndags börjat med ett NO projekt där vi ska skriva om uppfinnare och uppfinningar, det är okej faktiskt. Det låter säkert jätte tråkigt men jag skriver faktiskt om bilen, där ddet ska vara med historia, nutiden och hur framtiden kan se med våra bilar. Ja, det var det som jag fortsätter med till på fredag nästa vecka det ska redovisas. Vi har väldigt mycket att göra i skolan nu, speciellt i matten, franskan och då projektet.
Annars så var jag på träningen igår med Julia och innan så var hon här hemma med mig, kulkul:), japp men det gick typ bra, eller det var väldigt jobbigt för vi fick jogga och ruscha fram och tillbaka och det var jobbigt så man var nästan död och då fick vi höra att vi bara sprang 3 min..:S .hah.
Idag har jag bara vart hemma och pluugat typ, menmen. Ska kolla på Grey´s Anotomy om en kvart typ, ahhgt vi skulle till råsunda och kolla på Sverige-Albanien idag men blev inte av och så är då Grey´s Anotomy så det blir väl att sappa:), men hoppas vi verkligen vinner för jag vill att vi ska vara med i allsvenskan i år, men det är väl inte så stor chans tror jag? men vi hörs typ senare då, imorgon förhoppningsvis;D, PussoKramar/Linn:D

Lady GaGa med låten PaParaZZi, väldigt braa:)



Nya versionen av dirtydancing låten Hungry Eyes, rätt bra:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Äälskar Paparazzi ♥♥

2009-10-26 @ 13:00:16
URL: http://puliemma.blogg.se/
Postat av: linn

ja, den är bra:)

2009-10-27 @ 11:35:06
URL: http://frreez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0