Landet hela helgen, skönt!

Heeej! Har inte skrivit på några dagar för igår åkte jag till landet och hann inte skriva då för jag åkte direkt efter skolan, och är här tills imorgon(söndag), men mormor och morfar har precis köpt en dator, men internet är väldigt trög så det tart lite lång tid, menmen;) Idag gick jag upp kanske halv tio och har jag typ inte gjort någonting speciellt, utom PLUGGPLUGG och ännu mera PLUGG, men det är ändå skönt på något sätt att ha kommit långt i allt för vi har så många "uppdrag" eller "läxor" om man säger så just nu. Så jag har iaf kommit jätte långt med matten och så har jag pluggat till No-provet som ska vara på torsdag. Jag har också läst ut hela FRIDA-tidningen idag och halva förra Frida-tidningen!, det är bra:) Det blir väl Körslaget idag tror jag, och juste jag måste komma ihåg att kolla på IDOL-reprisen imorgon för jag kunde inte kolla på det igår:(, och sen ska jag hitta på något och sen sova blir det nog, KRAM! Det är skönt att ha en "slapp"- helg ibland tycker jag!
Imorgon ska jag på träning och sedan kolla på ONE Three Hill, har Gossip Girl börjat än?(måste kolla upp det)!


Puss o Kramar Linn!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0