Grymmaste helgen! :D

Heeeeeeeeejjj:D
Förlååt att jag inte skrivit så mycket men det e för att det har vart mycket att göra i helgen:D

I fredags efter skolan åkte jag o Julia till stan där vi typ gick runt och kollade i affärer och så, jag hittade två skiit snygga Cheep Monday jeans:D. Jag skulle iaf träffa min kusin Gina senare, men Gina ringde mig och hon var också i stan så jag o Julia träffade henne och fikade och så. Julia skulle hem klockan klockan fem och gina och jag styp halv sju, men vi gick till tunnelbanan och tåg tåget till solna c, för vi skulle till lokalen mamma skulle ha sin fest med kompisen Polin för båda fyller år samtidigt, den 24 oktober så vi skulle fixa till den innan. När gina och jag kom till centum va vi lite tidiga så vi gick runt lite, och jag skulle köpa ett kort till mamma, men jag o gina hade lite tråkigt så vi köpte massa små saker gick upp på biblan och satt och pysslade ihop ett kort, weird? hah. Men vi gick sen och fixade med lokalen.

I lördags så vaknade jag kanske klockan elva och segade hela dagen, mamma och jag åkte och handlade för festen som skulle vara på kvällen. Lite senare duschade jag och fixade i ordning mig, och jag blev faktiskt jätte fin med lockar i håret och min jätte snygga klänning:). Mamma hade då åkt tidigare för att fixa lokalen så jag tog bussen dit. Det var verkligen jätte fint i lokaln med fina dukar och så, de hade t.o.m ne DJ:) .Yes, men sen kom alla i olika tider men träffade massa av mammas kompisar som var länge sen, jätte kul! Jag och gina fick iaf inte vara kvar där hela kvällen så jag sov över hos emelie och marcus. kuuul.

I söndags så vaknade vi klckan elva, men märkte då klockan tio för man ställde ju tillbaka klockan, haha. Vi gjorde inte så mycket då för jag var också jätte trööt från dagen innan. Senare hämtade mamma mig och då åkte vi till lokalen och städade, carina var också där. Det luktade vrkligen skiit där, jag skojjar verkligen inte! tänk 60 pers i en lokal i källaren som drack sprit, juue! Men det gick iaf bra. Skippade också träningen för var helt slut, så jag åkte hem i stället och kollade på Gossip Girl jag spelade in.

Idag så vaknade jag klockan elva för det är ju höstloooov!, skönt. Olivia e på väg hit så vi ska typ hitta på nått roligt, så vi hörs:D!

PussoKram Linn! :D<3

   
Bra lååt! Sean Kingston, Face Drop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0