Elsas Mode- en roman av Sofi Fahrman

Tjaabaaa:D

Igår så var jag då med Olivia och vi va bara hemma hos mig och slappade lite, vi kollade på filmen "vad kvinnor vill ha" och den är ju bara så himla rolig, haha:) Sen så bestämde vi oss att gå på bio, men det var ju måndag så då är det inte så bra tider på bio, men vi gick på filmen "500 days of summer" i kista och den var okej, lixom inte det bästa jag sett, tycker inte den slutade så bra..menmen så är det ju ibland.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, slapp dag kanske vem vet?, men jag kanske ska åka till K:fem i Vällingby senare med mamma, moster och gina:), blir kul i så fall.

Jag köper alltid tidningen "Sofis Mode" som kommer på tisdagar tillsammans med Aftonbladet för den är så bra. Jag läste den för någon dag sen som kom förra tisdagen(ska köpa den nya idag eftersom att det är tisdag). Men iaf så stod det att hon har skrivit en bok som kommer den 29 Oktober, alltså om tre dagar som jag helt har missat att hon gjort men man fick läsa de två första kapitlerna i tidningen och jag blev ju helt fast såklart! Hon skriver tydligen om sitt liv fast som Elsa om jag förstått rätt, ska köpa den då! :D



PussoKram Linn:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0