Roligtroligt:D

Tjatjaa:)

Ska som sagt gå på "This is it" idag med mamma, moster och Gina skulle följa med men det blev inte så men istället så ska mammas kompis Carina följa med:) Vi åker då till Heron City och fikar lite innan och har det roligt. Längre ner så ser ni några bilder när jag var i stan med julia och gina i fredags, hahah;)

Här är några grejjor man skulle vilja ha:D







Bilder från stan i fredags;)hah

-Jag vet, jag vet att jag ser lite miffo ut, julia tog kort när jag inte var så beredd, hahah:d


-Hahah, julia när vi var på Lager House, vi prövade lite roliga masker..


-Hahah säger man ju bara, snygg jag e elller hur?(not,ahah), meen man måste ju bjuda på sig själv ibland tycker jag:D 
 
Det var alla från stan, och bilderna är tagna från julias blogg, www.volume.webblogg.se



PussoKram Linn:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0