Tjejkväll tomorrow:)

Heeejj:D
Idag så har det inte hänt nått spec i skolan, har haft Sv och So som gått bra. Sen har jag pluggat lite med So läxan vi fick idag och sen har jag kollat på "One Three Hill" såklart. Men IMORGON blir det tjejmiddag med kompisarna hemma hos mig, ska bli kul! Vi ska typ kolla på IDOL(tove o eddie äger!), nån film, äta taco och chips o lite godis, kulkul. Ni får säkert några bilder om min kamera funkar efter det.

Här är Michael Jackson Dance Tribute Beat it i STOCKHOLM som var i somras i slutet av sommaren tror jag det var. Jag, kristin o Julia ska hålla ett "gympa pass" i skolan då vi ska lära de andra den här "Beat it" dansen. Kristin dansar och är jätte duktig det jag har sett, det är du och det är hon som lärt mig och julia dansen:)



PussoKram Linn:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0