Tingeling:D

Sitter nu och kollar lite på filmen Transformers som faktiskt är jätte bra på 4an!, brukar inte kolla på sånna filmer men den är iaf bra.  Innan blev det Robinson som började idag. roligt:) Annars har det typ varit att vi varit på stan här uppe i Bollnäs idag och haft myyspyys:) Ni alla hos Kristin verkar ha haft suuuperduper kul kväll igår, synd att jag inte kunde komma, hah  men nästa vecka blire ju hemma hos Julia då Julia fyller år!:) Vi kom fram hit till Bollnäs igår när Idol hade gått en timme redan, tråkigt men hann se lite iaf, trååkigt att Reza åkte, men fattar inte att Eric nästan höll på att åka ur!:o Jag ändrar mina favvosar hela tiden men Tove är absulut min favvo och sen blire Eric:) Imorgon åker vi hem och då ska jag simma, men sen om jag hinner ska jag lägga ut alla bilder vi har tagit nu i helgen, har pluggat väääldigt mycket till musik provet vi har på måndag, men det koommer gå så bra, hah:D
Juuuste, provade Kickis(mammas kompis här uppe som är jätte snäll) spikmatta idag och låg på den utan något linne på ryggen, det gjorde jäätte ont i början fast sen blev det bättre..men när man gick upp från den, hah var det då inte så skönt det brändes väldigt mycket och hade röda prickar på hela ryggen men det var skönt ändå. Jag fick också jättte sköön massage av Kicki som är såå himla snäll verkligen, tack så mycket, nu känns det mycket bättre!:D

PussoKram Linn:D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0