One Three Hill

Heeeeeeeeeeeejj!:D
Har inte skrivit i helgen då för datan har inte funkat men det var roligt där, jag var där i torsdags till i går(söndags). Har haft jätte mensvärk bara, hah men det har gått bra ändå. Kollade också på Idol i fredags och tycker om det men tycker Las Vegas temat var lite tråkigt och tyckte faktiskt Erika var ganska bra, menmen. Igår kollade jag också på Gossip Girl och One Three Hill, två av mina favvisar!:) Idag i skolan var det musik, IUP och matte, har gått bra, jobbat till sida 70 nu i matteboken. Jag, kristin o Julia ska ha ett gympapass i skolan typ och vi ska lära ut Beat it dansen då har tränat mycket, hah! Så cool dans verklligen. Mamma hämtade mig i skolan och har nyss kollat på One Three Hill som har börjat från början igen, kollar alltid på de nya men de riktigt gamla har jag inte sett, kul! Japp men ska äta nu så vi hörs sen, eller imorn kanske:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0