Kom nyss hem från julia:)<3

Faan vad vi har haft roligt asså! Bästa tjejmiddagen julia och grattis igeen, 13 år!:) När alla kom så satt vi på en film, Brüno och jag säger bara en sak, sjuuuukt dålig. Sen så hade julias pappa betällt pizza till alla som vi åt under filmen. Sen kollade vi på 17again(rebecca: Och jag dregglade så mycket, slurp..) hah bara vi som förstår men sjuukt roligt det var. Sen blev det filmen med paris hilton, sämsta man sett hah, sen The Grudge(stavning) fast då skulle jag ta en kort "power nap"(haahahh stavning menmen) och sen vaknade jag av något ljud och då ser jag att filmen var slut, hah typiskt mig asså men gillar ändå inte skräckisar så det var lugnt. Då var klockan typ 4 på morgonen..och då satt de på en till film som hette Borta bäst hemma värst som juiia fick i present av melinda tror jag som vi kollade på eller, jag somnade hah:) Sen vaknade jag på morgonen av att den supersnälla rebecca väckte mig och då gick alla in till julia och sjöng för henne, rooligt. Juuste, av mig i mitt fina paket fick hon snygga ögonskuggor, ett leopard hårband och lösnaglar:) Efter frukosten satt vi på filmen Ondskan som typ bara jag och emilia ville se för att vi har läst boken, men den var bra tycker jag. Sen drog jag och kristin till bussen och åkte hem, så nu sitter jag och äter lite lunch och tar det lugnt. Ska snart plugga lite matte för om några timmar ska jag och mamma åka till moster då moster ska hjälpa mig lite i matten och mamma med ginas engelska och sen är det El Clasico 2009 där FC Barcelona möter Real Madrid!:D

Vi hörs senare, PussoKram Linn:D <33



 
-Bad Romance, Lady Gaga

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0