Idol09 ikväll! :D

Tjabaa!:D

Ikväll blir det idol, fast ska till landet om 20 min så jag hoppas jag kan se det där ikväll. Annars har jag läst boken Ondskan väldigt mycket de senaste dagarna och har pluggat så det blir skönt med slapp att vara på landet. Kollar just nu på gamla avsnitt av One Three Hill. Juuuuuuuuste, hahah i tisdags efter jumpan åkte ja, julia o vicki till centrum för att fika. Jag o Julia skulle dela på en stor vanilj kaffelatte som är supergood med två sugrör.. vi skulle ta ett kort på alla oss tre medans jag hade sugröret i munnen o julia inte, men när jag såg bilden så börja jag asgarva och då råkade jag blåsa i sugröret och så slängde jag mig bakåt i soffan vi satt i hah. När jag sätter mig upp så när jag hade blåst hade kaffet sprutat upp från julias sugrör i hennes ansikte och på min jacka!snacka om vi garva..hahahah men ska fixa lite sen drar jag till landet(om jag inte skriver nått inlägg så skriver jag på söndag men ska försöka):D, PUUSSS:D


Kommentarer
Postat av: emelie

Vd tycker du? sommar eller vinter?

komentera våran blogg :D

2009-11-15 @ 17:47:20
URL: http://egoisterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0