Min sköna slappdag:)

Idag har jag haft musik, tycker verkligen inte om det..sen var det matte som gick ganska bra. Min matte lärare gav respons idag och hon sa till mig att jag verkar jätte duktig i matte(har inte haft så länge) så jag blev jätte glad o nöjd, man får också lite bättre självförtroende i matte, hah!:D Annars har det vart en dag då jag bara har haft en slapp dag själv hemma, jag har kollat lite på tv, sen har jag bara slappat o tagit det lugnt, har vart väldigt skönt faktiskt:) Mamma kom nyss hem så hon håller på att laga mat nu så ska väl hjälpa henne lite och sen äta. Vänner är på tv:n nu, så himla bra program asså!:) PussoKram Linn:D<33



Hittade den här bilden, visst är den rätt snygg?hahha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0