Bollnäs noowww:D<3

Sitter i soffan med datan i knät nu, ska snart plocka lite och packa det sista för idag ska jag åka upp till Bollnäs som ligger ca 25 mil uppåt med mamma och hälsa på hennes kompis och deras familj över helgen, roooligt, hah:) Men jag tror jag har packat allt iaf, bra de:) Jag är en sån som såklart alltid brukar packa ner mer än vad jag använder och behöver så försöker packa lite smart nu. Eftersom att vi åker upp till Bollnäs så missar jag Kristins tjejmiddag som är ikväll till imorgon som ska bli så roolig har jag hört, men nästa vecka fyller julia år på lördagen så då blir det tjejmiddag, kan inte berätta någonting mer om JULIA ser det här, hahha, får berätta det efter tjejmiddgen:D

Hare bäst nu, kanske skriver när jag drar, PussoKram Linn:D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0