Bästa tjejmiddagen!

I fredags var emilia, kristin, olivia, vicki o jag hemm hos mig och det var as roligt asså!:) Alla som kvar här, även kristin som skulle gå hem sen, roooligt. Vi lagade maten(verkligen lyckad*hah*) sen kollade vi på film, gick en modevisning, hahah, sen kollade vi såklart på Idol som är så bra, Tove är bäst jue! hah men asså rabih är också bäst han fick inte åka ut:( , han är så himla sööt!menmen nästa vecka får kalle elr mariett åka ut. Sen gick vi hem till kristin och sen vicki för att hämta några saker. Vi var iaf upp väldigt länge, tror det blev till fyra...gick upp klockan tio halv elva också..hah, lyckad kväll iaf.

Dagen efter, alltså igår så vaknade vi då sent och alla var väldigt trötta. När alla gått sen typ så låg jag i soffan och läste boken jag läser nu, Ondskan, vi fick det i svenska uppdrag men den är lite svårt att läsa men det går bra. Sen kom mamma o hämtade mig för hon hade vart på nån mässa sen på morgonen och vi åkte i till stan och träffade moster och gina och gick runt i gallerian och kollade runt lite. Fikade också lite, kuul:) Köpte en t-shirt från Gina Tricot och visar den sen maybe.

Idaaag är jag jätte trött, gick nästan upp nyss men ska äta frukost snart. Vet inte riktigt vad jag ska göra för nått sen kanske åka till kista, men ikväll blire träning, egentligen orkar jag inte men har inte gått på två veckor så det får väl bli ändå.


-när vi lagade mat, hahah

loooovar bilderna kommer snart blev lite trög men
PUSS så länge:D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0