Bästa fredagen!:)

Tjaaaba:) Idag så har det varit IUP hela dagen, har jobbat mycket med matten så det är snart klart:) När jag kom hem träffade jag marcus en stund för sen kom mina syrror och annika som är min låtsasmamma och fikade en stund, första gången de var här faktiskt. Det stannade i 40 min typ för sen tog jag bussen till centrum där jag letade en present till julia, och som jag sagt kan jag inte säga något om det om JULIA läser det här, berättar imorgon. Sen kom iaf mamma dit och så gick vi lite till för hade svårt att hitta någonting, men träffade emilia och hennes mamma där en snabbid:) När vi kom hem så börjde jag läsa lite på min bok Tom Sayers äventyr tror jag att den hette, och sen så har jag faktiskt färgat mitt hår lite mörkare och som jag brukar säga lite creamigare. hah:) Sen så hade jag en hårinpackning och lite sånt. Sen har jag såklart kollat på IDOL, asså Erik och Tove är ju helt grymma, de ääger!:) Nyss kollade jag och mamma på Desperate Houswifes som vi spelade in i Tisdags, riktigt bra. Vi hörs sen, PussoKram Linn:)<33

 


-Mitt nya snygga håår:)


-Det är jag de;)


-Mina söta syrror som kom idag:)


-Julias fiina present:)


-Mina tidningar jag läser:)


-Lite scarry bild men mitt fina nya nagellack:)

Vad ska jag ha på mig imorgon?


-Det här söta linnet..


-Eller den här tischan?


-Eller den här supersööta klänningen?


-Och den sista är då den här, vad tycks?:D



PUSS!!:D<33


Kommentarer
Postat av: rhoda

söt och snygga kläder

2009-12-11 @ 16:19:45
URL: http://coolfriends.blogg.se/
Postat av: linn

tack:)

2009-12-11 @ 23:39:30
URL: http://frreez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0