Tjejkväll hemma hos julia

Tjulululu, idag har jag vart hemma hos Julia hela dagen fast först var vi i centrum och provade några solglasögon fast julia tyckte de satt fel menmen. Sen åkte vi hem till mig och var på datan, åt mellis och kollade på tv. Nu har vi kollat på talang och käkat pizza, chips och popcorn.. Vi har haft jätte roligt idag iaf och nu så ska vi gå och lägga oss(jag e skiit trött..) för imorgon ska vi gå upp halvsju, linn som brukar vakna klockan elva på helger för vi ska ha match imorgon halv åtta. Väldigt tidigt. Hahahah men imorgon ska jag säkert plugga lite med projektet men nu ska jag gå och tvätta av sminket för sen ska jag hoppa i sängen! Kramar Linn :D <3

- Några bilder från i förrigår när jag var me julia:







Haha lite fula bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0