Whole my day

Hejsan! Kom nyss hem från stan nyss. Jag, mamma, mammas kompis, hennes barn och min kusin har vart i stan och ätit på kungshalmen, guud vad mycket mat det finns där! Jag tog en vesuvio(pizza) och den var jätte god. Sen skulle vi gå förbi hötorget men då hörde vi folk skrika "Jordgubbar  2 för 30!" och"Halvapriset,  2 jorgubbar 30 kronor!" , hahha alla var helt galna så vi köpte två jordgubbar för 30 kr, sen så var det en gubbe som la i massa vindruvor i en påse asså då menar jag inte lite vindruvor och så skrek han "Påsen för 20 kr, Påsen för 20 kr!" , då jag sprand fram och köpte en jätte stor påse för 20 kr! Helt galet asså! haha men sen så köpte jag två nylon strumbyxor, svarta och lite mörk biega så man ser brun ut. Sen så fikade vi lite och handlade lite små saker för inatt ska min kusin o min moster till Grekland(jag e sjukt avunsjuk!). Men nu sitter jag och kollar på Robinson 2009 som är grymt spännande.. Hörs sen kramar Linn :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0