Right Round

Idag har jag spelat match och det blev 1-2 till oss! Sen har mamma klippt mina toppar, men det är ju inte så stor skillnad. Jag slingade inte mitt hår den här gången(har utväxt), men ska göra det till sommaravslutnungen tror jag, till hösten kanske det blir chokladbrunt med röd nyans i?, hahah vet faktiskt inte. Nu ligger jag bara och slappar, har precis kollat klart på Tyra Show som jag spelade in i morse för att jag skulle till fotbollen. Som gäst var Béyonce och nu är hon ju min idol! Hon är så bra på att sjunga och nämen jag vet inte bara så bra, vad synt att jag inte gick och kollade i globen när hon var här i Sverige. Jag  tror jag ska ringa moster och fråga om vi kan åka och fika någonstans?

OBS: Ni som undrar så har jag glömt att säga att bloggen är bara min nu för julia har en annan blogg som heter: www.remindthis.blogg.se som ni kan kika in!

Ha en bra dag, Kramar Linn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0