Frösunda dagen

Idag har jag vart i skolan och haft ea, sv och matte. Efter skolan hämtade mamma mig och så åkte vi hem och jag bytte om lite, åt toast och fixade mig i ordning lite för sen så tog jag och markus(en kompis) till Frösunda och gick runt lite där. Vi träffade några kompisar där och det var kul. Sen skulle jag och Markus ta bussen hem men vi stannade i en liten park, haha, men iaf så klättrade jag upp på den och det är som en klättersak uppe i luften och jag fick världens sendrag i framfoten och hela tårna!, det gjorde så jävla ont rent utsagt. Jag skrek flera gånger "AAAAAAHHHHH!!!!!" men nu är det såklrt over.

Nu sitter vi och kollar på film och jag är lite på datorn .. ses sen xoxolinn 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0