Centrum - Barnkalas - Myskväll

Heeej! Idag har det vart röd dag så det har vart ledigt i skolan idag, så skönt. Idag har jag vart i centrum med min kompis och vi shoppade lite(lägger ut lite bilder imorgon..). Sen åkte jag hem och fixade mig lite för sen åkte jag till min lillasysters barnkalas och då träffade jag min låtsasmamma, min faster och massa andra. Det var länge sen jag träffade henne och min andra syster så det var kul o mysigt. Fast det var inte ett barnkalas på det sättet utan med familjen, inte med hennes kompisar. Hon fyllde fyra år och hon ville ha tuschpennor till henne som hon fick, sen köpte jag en låda som en matlåda, den var jätte söt, och det var med Hello Kitty på, haha! Jamen det var kul. Sen åkte jag hem och då gjorde mamma lite mat som vi åt, och vi hade hyrt filmen "Bröllopsduellen" som vi kollade på och den var jätte bra. Men nu måste jag gå och lägga mig, Kramar Linn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0