29/3

Joo, ni ere söndag. i fredas va jag med fillan,madde o sofia. vi träffades vid ip 16.00 sen gick vi till donken o åt. efter donken gick vi Råsundas biograf o kollade på Marley & Me. den filmen va rätt bra men gud vad fillan pratar när hon står i kassan ! höll fan på att garva ihjäl mig :] o såklart skulle hon gå på toa också under bion, jag älskar verkligen hennes garv (A)
sen igår (lördag) var jag kattvakt hemma hos min moster . fast min moster var i Thailand så min mormor o morfar var typ barnvakt till mig o samuel. sen såklart på lördagar så för man ju äta godis :] de var jag samuel o morfar som skulle gå ner till filmkedjan. jag o samuel gick lite i förväg, men sen undrade vi vart morfar tog vägen ? :O när vi kom tillbaka hem så var det en annan tjej o morfar satt på en stol. han hade halkat ner för en backe ! :O han hade slagit i bakhuvudet, så det började blöda. han hade tagit emotsig med handen så den vart värsta djupa såret o så slog han i knät ! han är ju fan 86 år gammal .. jag fick typ panik o dom hade ringt till ambulansen . faan va dom va kaxiga, jag hade fan lust o skrika "FÖR I HELVETE, TA MED MIN MORFAR I AMBULANSEN! HAN KAN FÖR I HELVETE FÅ BLODFÖRGIFTNING!" fast de vågade jag inte, men de tog med han till skukhuset iaf.

nu idag blev jag ävkt av robin, han skickade ett sms . katterna har hoppat på mig hela natten . menmen. nu har iaf morfar kommit hem, och hans sår har blivit rengörda . hoppas bara att det inte händer något ännu värre.

KramKram Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0