Nu ska jag kolla på filmen Juno :)

Jag ska berätta vad som hände igår.
Först var vi på Ängby badet. Vi var jag, mamma, moster, kusin Gina, mammas kompis, hans tjej och hennes barn som var där men vi solade mest för det var Iskallt i sjön. Efter att vi vart där i några timmar åkte jag och mamma hem för sen så åkte alla som var på stranden plus många fler hem till mammas kompis, vi hade så himla roligt!


Idag så vaknade jag klockan 11:00 ungefär, lagom tid till att åka till stranden:) Jag fixade i ordning mig och sen åkte jag och mamma till stranden, eller Huvudsta Badet om man säger så. Där så mötte vi mammas kompis Malin, hennes kusin, man och hennes barn Olivia som jag var med :) Vi hade jjätte kul och roligt ihop.
Sen när vi skulle åka, åkte vi först till Rusta i Barkaby där vi skulle köpa solskyddsfaktor, för vi har ingen:/  , men det fanns ingen, menmen. Efter åkte vi till Media Market där vi skulle försöka hitta en bra kamera till mamma och hon köpte en jätte fin brun kamera(bild nedanför).  Jahapp nu sitter jag här i soffan och har börjat städa mitt rum och lite annat och ska sätta på en film, JUNO heter den. Jag har faktiskt sett den förut på bio men kommer inte ihåg allt, men den var väl bra? :)

-Mammas kamera, PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-29 @ 12:01:41
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Linda

Vilken fin blogg du har!

Jag brukar också bada på ängby badet , det är bra där :D



Spana gärna in min blogg och lämna en söt kommentar :)



Kram

Linda

2009-07-08 @ 00:05:11
URL: http://lindahodin.blogg.se/
Postat av: Linn

Taack så mycket, det ska jag göra :)

2009-07-08 @ 00:52:26
URL: http://frreez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0