SKOLAVSLUNUNG FREDAG!!

Tjosann, asså jag tänker typ heela tiden på att vi slutar på fredag, ska bli såå skönt:D!! Igår så var jag inne på www.bellme.se och såg en jätte fin väska som jag så gärna ville ha och den fanns i brun, svar, liten eller medium och jag ville så himla ha den lilla bruna. När mamma kom hem så fråga jag mamma och sådär men jag köpte den aldrig och i morse så sa mamma att hon hade köpt den lilla väskan till mig men att den bruna var slut så hon har köpt den lilla svarta till mig, guud vad jag längtar tills jag får den på tisag, så snäll hon är!! :D:D

Börjar 10:00 imorn så ska vara uppe lite till, jöste!, jag har precis läst ut min bok: Hur kär får man bli?, och det är den bästa boken jag nånsin läst!

Pusss o god natt


Kommentarer
Postat av: ada

fin blogg :) allt bra med dig ?

2009-06-11 @ 19:37:35
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: linn

tackar, allt är bra, sj då?

2009-06-11 @ 21:58:02
URL: http://frreez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0