HELGEN - NATIONAL DAGEN


Igår så orkade jag inte skriva för det har hänt så mycket. Okej här ska jag berätta allt:
Fredag
I fredags så gick jag hem till mina kompisar ett tag efter skolan. Efter ett tag när jag hade varit hemma hos dom så kom två av deras kompisar som jag känner och som också skulle sova över där som jag. Markus och Lillis åkte iväg för att hyra en film, jag hade inget busskort så jag fick va hemma:(  .  Jag sa att jag inte tycker om skräckfilmer, men de kom hem med en skräckfilm, haha och då satt jag vid datorn hela tiden. När filmen var slut så gick vi och la oss, eller iaf jag.
Lördag
På lördagen så skulle Emelie och Markus mamma ha 40:års fest så de ordnade lite.. Klockan 13:00 så kom min kompis med hennes mamma och hämtade mig för jag skulle till golfängarna och fira Nationaldagen så hennes mamma skulle köra oss dit. Guuud vilken dag!! Vi hade skit kul och vi köpte pop corn, sockervad ...) Det fanns massa karuseller och det var en som jag bara "Emilia den där kommer jag inte åka, man åker ju upp och ned!", sen gick vi runt några varv och hittade massa intressanta saker. Sen så köpte vi en biljett men vi åkte en annan, typ dom pop express(the voice) på grönalund. MEN..asså jag och emila satt i en sån där vagn tillsammans och när den väl började köra igång så började jag skrika enormt mycket, hahah. Huvudet sögs fast i ryggsdödet så huvudet pekade typ uppåt och han gjorde så att den snurrade mer och mer. Aa det var jätte roligt. Sen åkte jag hem gick på 40-års festen med mamma och så vidare. På kvällen var det Sverige-Portugal match som såklart jag var och kollade på!! Det var skit kul fast synd att Sverige inte vann.

Berättar mer om idag imorn måste hoppa i säng nu. PUSS LINN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0