Match 0-12! (Som jag inte hann skriva igår)

Igår
Hahah skulle skriva om vad jag gjorde igår... Vi spelade fotbolsmatch och vi förlorade med 0-12! haha vi har aldrig förlorat med så många poäng. Men vi hade bara en utbytare och vi fick ta två andra målvakter som är spelare för att vi inte hade nån målvakt. Jamen det var kul och det var sista matchen innan Gothia!! :D
Idag
Idag har vi haft hälsa på dag i skolan och det var inte så speciellt kul, har vart trött hela dan. När jag kom hem kollade jag på Gossip Girl mamma hade spelat in idag på reprisen för jag hann inte kolla igår, snälltsnällt. Sen har jag ätit middag, kollat lite på Mtv, vart lite på datorn och nu sitter jag fortfarande vid datorn och kollar på tv. Ska fortsätta så..
Puss o Kram Linn, s y n s.

Kommentarer
Postat av: Johanna Månsson

0-12? Oj!

2009-06-08 @ 19:18:11
URL: http://johannamansson.com
Postat av: linn

japp :)

2009-06-08 @ 20:25:33
URL: http://frreez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0