Kalas hos Olivia

Heeej, idag när jag vaknade imorse så duschade  jag och tvättede håret. Sen så fixade jag i ordning mig för min kompis Olivia fyllde 13 år idag, så jag åkte iväg till Solna C med mamma och köpte en present till henne. Det blev en mörklblå nessesär med ljusblå blommmönster på, och i så hade jag lagt ett rosa glittrande "Depend-nagelack", en body lotion och en dusch gelé eller vad det nu heter:) När jag kom hem till henne så var Vicki och Krirre(kristin) redan där. Vi blev bjudna på vaniljglass med jordgubbar, äpplen och melon bitar till, gottgott! Hon öppnade båda presenterna och jag tror hon tyckte om min:) Vi var sen ute ett tag och så sen var vicki och krirre tvugna att gå hem. Däremot så stannade jag kvar och var där till typ 20:10 eller nått väldigt länge och vi kollade på nån galax  serie som hon hade på box som var väldigt bra, drack lite läsk, åt lite mer glass, hahha vilken dag!

Grattis Olivia igen, Puss och God Natt alla! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

svar ; PS men redigerar alldrig bilder dära så har jag picasa och paint net ;P Men andvänder bara picasa nästan!

2009-06-18 @ 18:24:20
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: linn

okeej, tack:)

2009-06-21 @ 16:54:50
URL: http://frreez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0