Home, away, home...

Heeej, idag kom hem från landet idag, där vi firat midsommar. Vi åkte i torsdags och kom hem idag, det har vart så himla kul! När vi var vid midsommar firandet så finns det massa med lotter och såklart köper jag några lotter. Mamma köpte också några sen så var jag mycket med min kusin gina och några av hennes kompisar. Når vi kom tillbaka till mamma och moster så sa mamma att hon vunnit en GLASSMASKIN! hahha lite överglad kanske men nu ska jag göra glass här hemma!

Nu så har jag packat kläder Igen, hahah, för jag ska hem till min kompis Elin och sova där till på tisdag eller onsdag då jag kommer hem igen. Det ska bli jätte kul att sova över hos elin, och det ska bli kul för det ska typ bli 25 grader i början av veckan så det är kul:)

KRAM LINN :D



- Jag och min kusin Gina :D

 
- Det e jag :)



HEJDÅ:D

Kommentarer
Postat av: sandra

Ah vad harligt med midsommarfirande! Onskar att jag hade varit i sverige och kunnat fira med familjen!

2009-06-26 @ 15:04:41
URL: http://sandrasengland.blogg.se/
Postat av: linn

jaa det e jätte mysigt:)!

2009-06-26 @ 19:15:13
URL: http://frreez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0