Fantastisk skolavslutning igår!

Tjossan, hann aldrig skrivaigår.. Igår var det skolavsluting och det var väldit roligt. Vi började klockan nio och slutade runt halvelva nångång. Först så samlades alla kompisar på skolgården och stog och pratade och lite sånt. Sen började våran skolkör sjunga och de var jätte bra. Sen stog rektorn och stog och pratade, niorna kom upp på sen och fick rosor, många nior började gråta:'(  Sen så gick alla upp till klassrummen och vi hade tre lärare som skulle slut och en av de var min ansvarspedagog och jag tyckte det var jätte tråkiigt för de var bra. Sen gick jag, emiilia, olivia, vicki, rebecka och kristin till Telin´s och fikade. Det var jätte många av sexorna och sjuorna som var där. Efter tyckte alla att det var tråkigt att vi skulle skiljas så vi bestämde att vi skulle gå hem till emilis som inte bor så långt ifrån. Vi var där och vi hade jätte kul, hahha:D
Sen kom mamma och hämtade mig, vicki och kristin och körde hem dom för de bor så nrära mig. Mamma och jag åkte till ett suchi ställe för att äta lunchh men jag hatar suchi så jag åt nudlar och kyckling. Mamma berättade för mig då att hon tycer jag jobbat så bra under året, blabla.. OCH SÅ SA HON ATT JAG FÅTT GULDKORTET PÅ GRÖNALUND!! Så nu kommer jag att åka till grönan ofta, ska redan åka dit nu två gånger den här veckan, kulkul. Så när vi hade ätit klart åkte vi till grönanlund och köpte mitt GULDKORT!
Senare så packade jag massa saker för att jag skulle åka till pappa då(är hos pappa nu) för vi skulle ha en släktträff som vi haft idag(berättar om det i nästa inlägg). Jag gick till penden och åkte iväg till södertälje det blev massa krångel men sen åkte jag och pappa och farmor iväg.

Hahha det var en lång dag, PUSSAR LINN:D

Tyvärr har jag inga bilder nu kanske lägger upp sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0