..

Nu snart så ska jag åka till hem till moster och så ska vi grilla! Jag har inte skrivit nu på några dagar för jag har varit jätte sjuk, och är fortfarande.. Men jag kan berätta lite vad som hänt. I Söndags så åkte jag hem till en kompis som jag skulle vara hemma hos tills på tisdags kväll typ. Men på tisdags morgon mådde jag inte speciellt bra och frös så himla mycket så efter lunch åkte jag hem och har vart sjuk sen dess. Jag är så himla sur att det har vart så fint väder och jag bara har suttit inne i mörket:( menmen. Idag har jag mått lite bättre och mamma och jag åkte in till stan och skulle kanske handla nått litet bara. Min kusin Gina skulle också dit och hon kom bara efter en stund. Vi hade jätte mysigt där i alla fall, vi fikade och åt lite lunch på Coffe House men nu e jag hemma.

Asså det är så himla synd att MIKEAL JACKSSON dog inatt:'(
 


Ska ducha nu för ska till moster med mamma och gina sen efter, kramar Linn. (ni får bilder på kläderna sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0