BEST

Igår när det var släktträff så var vi runt 50 pers. Jag hade  inte sett många av de bara min "släkt" om man säger så. Det var mina pysslingar, varåa föreldrars sysslingar och sådär. Vi åt smörgåstårta. Min faster är cirkuslärare och hon visade massa saker man kan göra så de höll vi på länge med. Vi var där tills sju nångång och sen åkte vi hem. Hemma så åt vi kyckling och pommesfritt(?).
På kvällen åt vi godis och kollade på tv. Klockan 22:00 så började en film som heter "Flyga Drake" och min kompis Frida hade sagt att den var så himla bra. Men vi kollade iaf på den och den var så jävla bra! Man satt typ och nästan började gråta, en av de bästa filmerna tycker jag. NATT

Idag så gick jag typ upp klockan tio då alla andra redan var uppe. Vi har haft jätte fint väder här idag. Vi fick pröva att köra motorcross och det var jätte kul och det gick bra. Nu så ska vi snart börja grilla för några igår från släktträffen har kommit hit så vi är väldigt många. Senare idag så ska jag åka hem till STOCKHOLM igen och ska hitta på massa roiga saker i veckan, grönan med kompisarna, hem till olivia so fyller år och massa andra saker..  :D

PUSS LINN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0