Bästa söndagen någonsin!

Hejhej, har vart på landet i helgen så har inte kunnat skriva. Det har verkligen vart så himla fint väder i helgen och idag! lördags så var det simtävling och det gick jätte bra för mig tyckte jag. I tisdags förra veckan fyllde min kusin år så i söndagsåkte jag, mormor och morfar hem till moster och gina. Vi blev kvar där till nio då vi grillat solat ätit massa tårta och haft så himla kul asså, det var så mysigt igår, verkligen! Vi gjorde något som hätte hajkbomb, då man har ett stort filije papper och på så lägger man precis vad man vill. Vi la i kyckling, korv, grönsaker och massa andra saker och la på grillen. Som efterrätt gjorde vi hajkbanan, bara massa hajksaker, hahha! Hajkbanan då har man en banan som man  skär upp i mitten och lägger i lite blockchoklad(vi hade ljus blockchoklad) och så på grillen eller så kan man lägga i micron tllls chokladen smälter och äta upp all banan med choklad på.

/Kramar Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0