Alexander Rybak, BÄST!

Hejsan, ni kanske undrar vad som står där uppe? haha, JAG var och såg på Alexander Rybak med Julia i K5 idag som ligger i Vällingby! Asså hur söt får man vara? Han var iaf jätte bra, han sjöng två låtar, melodifestivals låten och någon annan. Jag har spelat in båda låtarna men det blev lite suddig plus att alla skriker som dårar så det är svårt att höra, o så vet jag inte hur man gör. Sen åkte jag hem för Julia hade gäster som hon skulle hem till. Nu e jag hemma och har varit det ett tag och jag har nyss kollat klart på "Amaricans best dance crew" finalen eller hur det stavas. Jag visste tyvär redan vem som skulle vinna för MIN kompis avslöjade det till mig för nån dag sen men jag tyckte de var bäst. 

Vi ses sen, PUSS Linn .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0