Ska åka till norrtälje en sväng:)

Hejsansvejjsan:) Idag sov jag väldigt länge idag..typ halv tolv vaknade jag och gick upp till det "stora huset" om man säger så, haha. Igår så blev det att vi gick ner alla till vårat lilla hus och satt på en film, jag tror att den hette "Casch back" eller nått sånt. Det var verkligen den konstigaste filmen jag har sett på länge, asså den e rolig men så konstig bara, hahh:D Nu har jag precis ätit frukost och snart ska jag göra i ordning mig för vi ska åka en sväng till norrtälje och kanske fika lite och kolla om det finns nått roligt som man kan hitta på där:)

Skriver kanske när jag kommer tillbaka, PUSSAR LINN:D

JUSTE: GREKLAND PÅ TISDAG!! SAKNAR ER DÄR NERE! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0