Är på landet i fyra dagar nu<33:)

Heej igen:) Idag åkte jag, mamma, moster och Gina till landet och ska stanna där tills på söndag. Nu har vi precis ätit middag och alla vuxna sitter nere på altanen och pratar. Två av Ginas kompisar kom hit så de cyklade iväg och skulle hitta på nått, men jag orkade inte följa med så här sitter jag och skriver på bloggen. Juste jag har inte kunnat använda internet här ute på landet förut men vi fick låna ett modem av mammas kompis så nu har jag internet i fyra dagar:), ska försöka skriva så ofta jag kan.
Hoppas det blir fint väder så att vi kan bada nån dag:)<3 Nu ska jag hitta på nått så vi ses sen:)<33 PUSSAR LINN:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0