Shopping med tjejorna på mellandagsrean today! :)

Idag mötte jag upp olivia, krirre och vicki kl.12:15 vid pendeln då tåget gick in mot stan för vi skulle såklart shoppa på mellandagsrean. När vi var framme mötte vi upp rebecca och juliaa:) Sen så gick vi i massa affärer och hittade massa fina saker, kläder typ dårå:) Sen åt vi på Mcdonalds och sen shoppade vi vidare. Vi gick från 13:00 till 17:00 typ, usch, hah:o Och sen åkte vi hem igen. Hem så fick jag med mig en svart myströja för 99kr från BikBok, en grå/svart randig tröja(jätteskön!) som kostade 74,50kr från GinaTricot, ett sött läppglans för 15kr från Cubus, en jätte fin halsduk som jag verkligen gillar för 65,50 från GinaTricot, ett par stora guld ringörhängen för 24kr från Ur&Penn(50% på allt i hela butiken nästan), en snygg T-shirt för 99kr(ej rea) från GinaTricot. Det var typ allt, inte så lite men hade mycket presentkort så det blev ändå inte så mycket! CIAO! :D


-Jag och Rebecca, hah:)


-Sexigt julia, haha:D


-Rebecca:)


-Hah, jaag:)


-Snäälla julia här då:)


- Jaag(ser lite trött ut efter all shopping, hah!)



Det var alla bilderna på oss idaag, som jag tagit från www.maagnetism.blogg.se (Kristins blogg), men jag LOVAR att jag ska lägga ut bilder på allt jag köpt sen men hinner inte nu för vi har gäster här! CIAO again! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0