Oprah best viewer suprises !

Godmorgon igen om man säger så alla söta läsare! :) Som jag skrev lite kort om igår så var det en väldigt rolig kväll. Mamma, alex mamma katta, Marie vi var hemma hos och en annan Marie var där och det var de fyra som var "tillsammans" hela tiden när de var ungdomar så de satt och pratade minnen från förr, jätte roligt att sitta och lyssna på allt, nu vet man vad mamma har haft för sig,  hah. Och så har vi kollat på gamla bilder, väldigt roligt. Det måste bli oftare. Maries lilla söta kille är 8 månader nu tror jag, så söt.

Nu slutade precis "Oprah best viewer suprises" där folk har skrivit in att någon de känner är helt galna i någon kändis och har Oprah överaskat några av de personerna med att den kändisen kommit dit och den personen skriker och blir helt galen. Så programmet handlade om när människorna blev överaskade och det var sjuukt roligt att kolla på!

Det är träning senare idag som jag  kanske ska gå på, vet inte men annars så måste jag ta det lite lugnt för jag mådde inte så jätte bra i morse men det känns bättre nu, CIAO så länge! :D

Här kommer ett roligt klipp från Oprah suprises!:




Kommentarer
Postat av: rhoda

vad fin du har endrat din blogg

2009-12-29 @ 17:11:58
URL: http://coolfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0