Lucia middag!:) <3

Nu så har precis alla gått efter en lyckad kväll:) Mormor, morfar, moster, gina, mamma, tette, jörgen, frida o lilla jag, hah:), alla kom hem till mig o mamma och åt kyckling, potatis sallad. Sen fikade vi då vi år lussebullar, julgodis jag hade bakat och dragg glögg o julmust till det, gott!:) Sen gick tette, frida o jörgen hem(har flyttat nyss en våning över oss), då började jag och gina som då är min kusin att göra ett pepparkakshus(när jag och mamma har alltid gjort ett har det alltid varit perfekt, men jag o gina fick göra som vi ville) så det var jätte roligt. Väldigt lyckat, och mina istappar blev lyckade hah!:)

Sen skulle moster o gina kolla på bonce(stavning?, tv program) och då fick jag liten energikick så jag satt på julsångerna väldigt högt och dansade, ni skulle sett, hah, såg väldigt drogad ut tror jag menmen:) Och nu gick de nyss hem, så mamma och jag ska kolla på One Three Hill och Gossip Girl vi nyss spelat in, trevligt trevligt!:) Men SEE YA! CIAO! :D <3


(bilder kommer sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0