Kungsan sen Waynes coffe!

Idag så har det vart städning på förmiddagen och sen lunch. Efter lunchen så skulle vi åka till kungsan och åka skridskor med skolan, men jag, kristin, julia, olivia, erika och emilia åkte dit lite tidigare med pendeln och från centralen gick vi. Det var bara jag och erika som skulle åka för de andra hade inga skridskor och ville inte hyra, så de gick till gallerian och väntade på mig, hah:) Men sem kom skolan och då var jag med erika, nardin, sadaf och några andra, rooligt. Men iaf när det hade gått en timme så drog jag, kristin och julia för vi skulle fika på waynes coffe som är väldigt mysigt och har väldigt gott kaffe! Men vi gick lite konstigt, kändes som man gick i kina(hah, har aldrig vart där men var väldigt borta iaf). Sen kom vi rätt och vi satt och fikade i typ 1 timme och 40 min, pratde om allt mööjligt, var väldigt roligt:) Sen tog vi t-banan till centralen(2 stn, hah) och därifrån tog jag och kristin pendeln och julia ett annat. När jag typ kom hem så kom jag på att jag var tvungen att lämna in mina stövlar så emelie följde med mig, snällt. Sen tog jag fram Elsas Mode som jag lagt undan för att jag var tvungen att läsa Ondskan, så jag hade tänkt börja att läsa den igen nu. Så nu ligger jag i min säng och bloggar lite nu men annars läser jag, lyssnar på musik(just nu, Down) och äter lite godis, mysigt! Mamma kom nyss hem och hon behövde hjälp med diskmaskinen så ska springa till köket och hjälpa henne:), CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0