Forever21

Hejsan alla söta och snälla som kikar in på min blogg just nu :)
Sitter hemma i soffan just nu och är inne och kikar lite på hemsidan Forever21(www.forever21.com, klicka på länken så kommer du direkt till hemsidan) om jag kan hitta någonting sött där, och det finns väldigt snygga kläder där faktiskt tycker jag. Hittar mest snygga klänningar där, coolt hah:D Har visat massa med kläder här på min blogg, tycker ni att kläderna är snygga från forever21? Har annars hittat en snygg klänning på rea på www.hm.com, en svart lätt som jag sett förut och tror jag ska beställa den:) Menmen jag ska alldeles strax gå och lägga mig, och i morgon ser mina planer ut så här:

*Städa mitt rum.
*Åka och shoppa lite med alexandra från Grekland, vet inte vart än bara.
*Åka hem och fixa lite, ta det lite lugnt och slappa, sköönt!
*Åka till Marie och Arne som är mammas och alex mammas kompisar och äta middag, mysigt.

CIAO Godnatt!
 


Kommentarer
Postat av: elsa och linn-vinn presentkort på bikbok, hööks eller intersport

hej sötnos! vet du om det går att beställa kläder från forever 21 över nätet? alltså hit till sverige?kram

2011-12-12 @ 14:28:12
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0