Drar till Göteborg! :D<3

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle åka till Göteborg i jul? Men om ni inte visste det så åker jag idag och det ska bli sjuukt roligt:D Det ända problemet är att jag inte kommer att kunna blogga, så jag berättar istället vad vi ska göra!:)
När vi kommer fram idag till Gbg ska vi nog gå ut och äta middag. Imorgon ska vi på liseberg på julmarknad och ha sjukt roligt och när vi kommer tillbaka till hotellet vi ska bo på ska vi gå på spa, då jag ska få bli masserad i 45 min! Sen på fredgen ska vi dra till nordstan där vi ska julhandla, finns hur många affärer som hellst och det ska bli roligt. Efter julshoppigen drar vi tillbaka hit igen till stockholm, och på torsdag är det JULAFTON!:D
PS. Jag vet iaf att jag ska köpa en I<3GÖTEBORG tröja till mig och julia!

CIAO, PUSS PÅ ER! VI HÖRS NÄR JAG KOMMER HEM PÅ SÖNDAG:D  


Kommentarer
Postat av: rhoda

Ha så kul i Göteborg =)HERRÅ

2009-12-19 @ 20:33:11
URL: http://coolfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0