2009-Lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Varit på Gothia Cup var första gången i år, men jag har gjort säkert tusen saker till som jag aldrig gjort förut:)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget, brukar inte ha det men i år vet jag ett som jag ska ha..:)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min mammas kompis fick en jätte söt liten kille i år.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Grekland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Inget speciellt, men att 2010 blir lika skoj som 2009 har  varit:D
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alla, hah neaj.
8. Vad var din största framgång 2009? Min största framgång.. det  här kanske inte är en framgång men jag har börjat träffa och prata mera med min pappa.
9. Största misstaget? Vet inte..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag blir inte så ofta sjuk faktiskt, nästan aldrig typ bara förskyld. 
11. Bästa köpet? Mitt bästa köp, hhm.. jag har blivit väldigt glad och nöjd över nästan allt jag köpt i år faktiskt. 
12. Vad spenderade du mest pengar på? En klänning, fast den var egentligen inte så dyr.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag fyller snart år men januari 2009(i år) när jag fyllde år så blev jag överaskad av alla mina nära och kära, ni skulle sett min min(?), hah!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Tokio Hotels nya album, alla bra låtar som släppts, HipHop&R'n'b.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nej, det har vart helt okej.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Älskar att resa, så det skulle vart roligare, vart mer med kompisarna kanske..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte..
18. Hur tillbringar du julen? Med hela familjen ute på landet, rooligt:) 
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? One Three Hill som jag tror alla vet, Gossip Girl, Desperate Houswifes, IDOL09, typ det och lite mer.
21. Bästa boken du läste i år? Elsas Mode och Ondskan, helt olika böcker, vet.
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte, men hoppas på att jag kan gå på Tokio Hotel som kommer hit i Mars:)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Asså jag kommer inte ihåg, det var ju typ ett år sen men i julklapp så fick jag mycket jag önskade mig och saker som jag inte önskat mig som jag blev hur nöjd över som hllst, älskar allt jag fick <3 tack.
25. Något du önskade dig men inte fick? Några saker, men fyller år om typ 2 veckor, så...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Blev överaskad av nära och kära, väldigt rolig födelsedag. 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vet inte..hah säkert
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite annorlunda men ändå vanlig tror jag.
29. Vad fick dig att må bra? Att träffa kompisarna, familjen, Grekland, att göra det jag ville.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
31. Vem saknade du? Halva året har jag saknat dig Rebecca när du slutade skolan, men vi har träffats några gånger, men för sällan, vi måste träffas mera! :)
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat dig Kristin och du Rebecca(du började i skolan 08, men vi blev ju kompisar 09 om jag har rätt?) som är två väldigt snälla, roliga och trevliga människor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0