Sjuuuuuukt trött...!

Jag vaknade imorse klockan halv tio ungfär, och är sjuukt trött nu! Skulle nog ha sovit lite längre tror jag. Och SORRY att jag inte har skrivit så mycket, men asså det har vart fullt upp i skolan, har typ inte sovvit så mycket heller så är väldigt trött, men ska försöka förbättra mig!:)


Här är lite kort vad jag har gjort i veckan:

Förra veckan startade projektveckorna och den här gången handlade det om propaganda&reklam. Det var faktiskt ett rätt roligt projekt, men väldigt jobbigt, hah:) Man skulle välja en samvetenskapsfråg(eller vad det var...?) där man ska vara för eller mot någonting, då jag o julia var "För aktiv dödshjälp". Vi gick typ runt de första dagarna förra veckan och frågade vad alla tyckte, och sen gjorde vi ett cirkeldiagram av det. Vi hade då "Spekerscorner" i måndags och det gick rätt bra, sen har vi haft föreläsningar om Hitler och förintelsen, så vi svarade på frågor om det. Det är typ vad jag har gjort de här två veckorna, och i fredags(igår) var gick de mindre lucia tåg i matsalen. Efter det var det redovisning! Jag var typ skiit nervös i början men det gick bäst, vi var jätte duktiga och när jag börjat prata så gick all nervositet(stavning) bort, sköönt! Juste, jag och julia ville inte börja men erica skulle börja men hon sa "neej, julia kan väl börja?", men vi var så duktiga då att börja, hah:) Sen var det IDOL09 final som sagt som jag har skrivit och ERIK VANN! TJOHOO!! Sen gick jag o la mig.

Det är typ allt, men idag fick  jag sjuukt mensvärk och snacka om att det kändes! det värsta som finns, men sen blev det bättre efter ett tag och nu ligger jag i soffan helt trött och vilar. Det ska vara diplom och julmiddag med lagen kl 3, men jag vet seriöst inte om  jag orkar gå, vi får se snart, ska hoppa in i duschen snar toch sen äta lunch, CIAO!


Låtar jag älskar just nu, väldigt blandat!(:



Iyaz - Replay ft Sean Kingston


Chris Brown - Crawl (älskar denns låt sjukt mycke!)

All Time Low - Damned If I Do Ya
 

All Time Low - Break Your Little Heart

Erik Grönvall- Higher


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0